fbpx

Vores kunder fortæller en historie om et koncept der virker

Hos INDKOM er vi anerkendt for at optimere små og mellemstore virksomheder. Det gør vi bedst gennem et længerevarende partnerskab med gensidig tillid. For os betyder relationen til kunderne derfor alt.
97%
94%
94%
af vores kunder vil anbefale os til andre
af vores kunder er tilfredse med samarbejdet
af vores kunder siger, vi holder det, vi lover

Vi har lige nu faste årsaftaler med over 100 spændende kunder i hele Danmark

Kundeudtalelser

"Vi blev i 2014 og 2015 udnævnt til gazellevirksomhed af Børsen, ligesom vi netop har modtaget en AA-rating fra Bisnode. Meget af dette kan tilskrives INDKOMs arbejde. Som kunde har jeg hele tiden følt mig i de bedste hænder. De er nogle fantastiske mennesker, som sætter sig ind i, hvordan jeg er som person, og tilpasser sig mig"
“Sammen fik vi systematiseret og ensrettet nogle af mine arbejdsgange, givet mine kunder mere værdi gennem bedre kommunikation og en bedre indtjening til mig ved at fokusere på den værdi, jeg tilfører mit produkt og kunden. Sammenholdt med det output jeg fik af forløbet, har det givet mig større arbejdsglæde og stolthed over min virksomhed. Når jeg anbefaler INDKOM til andre plejer jeg at sige; prøv at tænk på, at det hele handler om dig og din virksomhed, det gør det super, super spændende og givende”.
“Fra dag ét fokuserede vi på vores omkostninger, og hvor der eventuelt kunne hentes besparelser ved genforhandling af leverandøraftaler. Omsætningsoptimering har også været et fokusområde, og vi har indtil dags dato fundet besparelser og optimeringer for mere end 270.000 kr. årligt. Så investeringen i samarbejdet med INDKOM er allerede hentet hjem – flere gange endda!”."
“INDKOM er gode til at sætte sig ind i vores salgsteams opgaver, og derefter sammen med ledelsen komme med en udviklingsplan, som rammer deres behov. Årsaftalen har blandt andet hjulpet til, at vi har fået forankret det værktøj, vi har udviklet i samarbejde med INDKOM ordentligt i vores sælgeres dagligdag, og det har givet nogle topmotiverede kolleger. Jeg kan varmt anbefale INDKOM, deres årsaftale og deres professionelle samt inspirerende måde at arbejde på!
“Vi har som organisation fået sat nogle ret vigtige begreber på plads. Gennem samarbejdet har vi fået intensiveret tilliden til hinanden, i vores lokale ledergruppe. Med samarbejdet i ledergruppen og INDKOM er vi nået rigtig langt på vores ‘visions-, missions-, værdi- og strategirejse’. Jeg vil godt stå inde for, at INDKOM lever op til deres eget slogan: ‘Forretningsudvikling i øjenhøjde
“Indtil videre har vi effektiviseret for næsten 250.000 kr. per år. Blandt andet gennem bedre leverandøraftaler og genforhandling med udlejer. INDKOM har også vist mig, hvor vigtigt det er, at arbejdsopgaverne i firmaet bliver rigtigt fordelt imellem mine medarbejdere og mig. Konsulenterne hos INDKOM vil deres kunder rigtig meget, og de vil dem det godt. INDKOM er blevet en super sparringspartner, som jeg sætter stor pris på”
“Aftalen er fleksibel og åbner op for, at vi kan tilpasse forløbet, så lederudviklingen matcher de udfordringer vi kortlægger, og dem der kommer til overfladen undervejs i forløbet. Det er dejligt, at vi som virksomhed kan være med til at skrue et forløb sammen, der matcher vores visioner og tanker. INDKOMs kompetente konsulenter arbejder seriøst og målrettet med opgaverne og sørger for, at indsatsen stemmer overens med forventningerne”
“Siden vi startede samarbejdet med INDKOM har vi mere end fordoblet omsætningen, vores medarbejdere er glade og tilfredse, og vi er vokset med to mand. Konsulenterne hos Indkom arbejder dybt professionelt og er samtidig ‘nede på jorden’, så de får alle med. De er humoristiske, seriøse, fastholdende og udfordrende, og de benytter klare, gode redskaber, som vi kan bruge i vores daglige arbejde. Jeg kan kun give dem mine varmeste anbefalinger”
“Målingen af kundetilfredshed er et afgørende redskab, fordi det er vigtigt at få et realistisk billede af, hvad vores kunder synes om os som virksomhed. Der er nogen, som tror, de er verdensmestre, så det er vigtigt at få forståelse for, om det nu også er virkeligheden. INDKOMs kundetilfredshedsmåling har været helt afgørende for mig og min beslutning om vores fremtidige strategi”

Hent de værktøjer vi bruger i arbejdet med vores kunder

Kunder

Om os

Værktøjskassen

INDKOM ApS   |   22 18 70 60   |   mail@indkom.dk   |   CVR: 38253247   |   Axel Kiersvej 11   |   DK-8270 Højbjerg