Hvem er vi?

Vores konsulenthus består af erfarne og engagerede konsulenter, som ønsker at gøre en forskel for små og mellemstore virksomheder. Vi er alle forskellige, men ambitionerne for vores kunder er de samme.

Vi er ikke bange for at tænke nyt. Det er vores mål at medvirke til en disruption af konsulentbranchen, så små og mellemstore virksomheder også kan få kompetent sparring og professionel vejledning, uden det slår bunden ud af deres budgetter.

INDKOM blev stiftet i 2012 af Claus Damsgaard, og i 2016 indtrådte Jim Poulsen som medejer.

Hos Indkom kan du som kunde trække på mange års erfaring og forskellige kompetencer.

200 års

Erfaring med forretningsudvikling

220 års

Ledelseserfaring

75 års

Erfaring med drift af egen virksomhed

Indkom vil være anerkendt for at optimere små og mellemstore virksomheder og forankre udviklingstiltag. Vi skaber bedre udnyttelse af markedspotentiale, glæde, passion og stolthed hos medarbejderne samt øget indtjening og omsætning.

Vi laver forretningsudvikling for små og mellemstore virksomheder i øjenhøjde igennem længerevarende partnerskaber. I samarbejde med virksomhedsejerne tager vi hånd om at skabe en sund fordeling mellem drift, udvikling og forankring. 

Vindermentalitet

Vi slås for at indfri dine ambitioner, og vi er mål- og resultatorienterede af natur. Vi er klar over, at samarbejde og partnerskaber er væsentlige forudsætninger for at vinde.

Kundefokus

Vi kender vores kunders hverdag, og derfor er vi fleksible, så udviklingen også fungerer i praksis. Vi er ikke bange for at udfordre, og får altid sagt tingene. 

Humørfyldt

Vi er et skud ny energi i vores kunders travle hverdag. Et samarbejde med os er altid bygget op omkring en stærk personlig relation og en smittende optimisme. Vi sikrer, at du sover godt om natten.

I øjenhøjde

Vi laver forretningsudvikling i øjenhøjde. Vi taler samme sprog som vores kunder og bruger værktøjer som er lette og intuitive at forstå. Sådan skaber vi hurtigere resultater.

Indsatser og kompetencer

Vores navn er dannet af ordene ’indsats’ og ’kompetence’, fordi man som virksomhed skal være meget opmærksom på, hvad man skal vælge og fravælge af indsatser. Skal indsatserne være effektive, skal man sørge for at udnytte de eksisterende kompetencer eller tilføre nye.